TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Pracownicy Sekcji Płac dbają o to, aby wynagrodzenia zostały wypłacone na czas i w prawidłowej wysokości, zarówno z tytułu umowy o pracę jak i umów cywilnoprawnych.
Do podstawowych zadań Sekcji Płac należy:
Zaświadczenia
Zaświadczenia z obszaru umów cywilnoprawnych, zarówno dotyczące wynagrodzenia, jak i okresu trwania umowy czy zgłoszenia do ubezpieczenia wystawią pracownicy Sekcji Płac.
Przed zamówieniem zaświadczenia prosimy o ustalenie, jakie dane mają się znaleźć na dokumencie lub czy niezbędne jest wykorzystanie określonego wzoru (np. z banku). Zamówienia i odbioru zaświadczenia można dokonać za pośrednictwem Asystenta ds. Kadr, powołanego w danej jednostce organizacyjnej lub osobiście w Sekcji Płac.
Dane kontaktowe Asystentów ds. Kadr można znaleźć tutaj.
Dane kontaktowe pracowników Sekcji Płac można znaleźć tutaj.
UWAGA!
Informacje na temat zatrudnienia, wynagrodzenia i ubezpieczenia podajemy osobiście po okazaniu dokumentu tożsamości.
Wzory formularzy/dokumenty
Wzory formularzy obowiązujących w obszarze umów cywilnoprawnych można znaleźć tutaj.
Cudzoziemcy
W przypadku zawierania umów cywilnoprawnych z osobami nieposiadającymi obywatelstwa polskiego, niezbędne jest przedstawienie dokumentów potwierdzających legalność wjazdu, pobytu i pracy na terenie Polski. W celu ustalenia, jakie dokumenty są niezbędne, uprasza się o kontakt z Asystentem ds. Kadr, powołanym w danej jednostce organizacyjnej. Dane kontaktowe Asystentów ds. Kadr można znaleźć tutaj.
Zwrot kosztów podróży/opłaty konferencyjnej
Osoby, zawierające umowy zlecenia lub umowy o dzieło otrzymają zwrot kosztów podróży, jeżeli z wykonywaniem przedmiotu umowy będzie się wiązała konieczność wyjazdów, pod warunkiem, że zobowiązanie do zwrotu takich kosztów zostanie zapisane w zawartej umowie i rozliczone na załączonych do rachunku dokumentach. Koszty podróży należy rozliczyć na obowiązujących w Uczelni formularzach zgodnie z Zarządzeniem Wewnętrznym w sprawie zasad ustalania oraz wysokości należności przysługujących pracownikom z tytułu podróży służbowych na obszarze kraju oraz zwrotu kosztów przejazdu dla osób niebędących pracownikami Uczelni. Aktualnie obowiązujące ZW w tym obszarze można znaleźć tutaj.
PIT-11/IFT-1R
Dokument PIT-11 jest dokumentem informującym o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Dokument IFT-1R jest dokumentem informującym o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osoby fizyczne niemające w Rzeczypospolitej Polskiej miejsca zamieszkania.
Terminy:
Podatki.gov.pl
Dane przesłane elektronicznie do urzędów skarbowych przez wszystkich płatników są udostępniane na portalu rządowym ok. 15 lutego każdego roku za poprzedni rok kalendarzowy. Więcej informacji na ten temat: https://www.podatki.gov.pl/pit/twoj-e-pit/
PIT-2
Formularz PIT-2 jest przeznaczony nie tylko dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, ale także dla osób pracujących na podstawie umów cywilnoprawnych.
Obowiązujący wzór tego dokumentu można znaleźć tutaj.
Za jego pomocą osoby zawierające z Politechniką Wrocławską umowy cywilnoprawne mogą:
UWAGA!
W przypadku osoby, która jednocześnie ma dwa stosunki prawne z Politechniką Wrocławska, tj. umowę o pracę i umowę cywilnoprawną, dokument PIT-2 należy złożyć osobno dla każdej formy zatrudnienia.
Wypełniony formularz proszę złożyć u odpowiedniego Asystenta ds. Kadr, powołanego w danej jednostce organizacyjnej. Dane kontaktowe Asystentów ds. Kadr można znaleźć tutaj.
Kierownik (bud. A-1, pok. 115) |
Ewa Prus, ewa.prus@pwr.edu.pl, tel. 71 320 36 63 |
Wynagrodzenie w ramach stosunku pracy (bud. A-1, pok. 113) |
Ewa Buczko, ewa.buczko@pwr.edu.pl, tel. 71 320 40 62 |
Ryszarda Dardas, ryszarda.dardas@pwr.edu.pl, tel. 71 320 28 58 |
Agata Koniuch, agata.koniuch@pwr.edu.pl, tel. 71 320 28 58 |
Agnieszka Nowak, agnieszka.nowak@pwr.edu.pl, tel. 71 320 38 10 |
Alicja Musiał, alicja.musial@pwr.edu.pl, tel. 71 320 22 06 |
Magdalena Nowak, magdalena.nowak@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 47 |
Piotr Otrębski, piotr.otrebski@pwr.edu.pl, tel. 71 320 33 15 |
Joanna Paplińska, joanna.paplinska@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 46 |
Jadwiga Sekuradzka, jadwiga.sekuradzka@pwr.edu.pl, tel. 71 320 33 15 |
Magdalena Trzaska, magdalena.trzaska@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 47 |
Iwona Walicka, iwona.walicka@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 46 |
Anna Wójcik, a.wojcik@pwr.edu.pl, tel. 71 320 21 66 |
Wynagrodzenie w ramach umów cywilnoprawnych (bud. A-1, pok. 114) |
Monika Kaźmierczak, monika.kazmierczak@pwr.edu.pl, tel. 71 320 36 01 |
Agata Knop, agata.knop@pwr.edu.pl, tel. 71 320 38 06 |
Elżbieta Kruchlik, elzbieta.kruchlik@pwr.edu.pl, tel. 71 320 37 18 |
Iwona Sakowska, iwona.sakowska@pwr.edu.pl, tel. 71 320 38 20 |
PŁATNIK - zgłoszenia do ZUS-u (bud. A-1, pok. 113) |
Ewa Buczko, ewa.buczko@pwr.edu.pl, tel. 71 320 40 62 |
Pracownicze Plany Kapitałowe (bud. A-1, pok. 114) |
Iwona Sakowska, iwona.sakowska@pwr.edu.pl, tel. 71 320 38 20, kom. 723 037 765 |
Agata Knop, agata.knop@pwr.edu.pl, tel. 71 320 38 06, kom. 723 037 769 |
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »