TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Pracownicy Sekcji Płac dbają o to, aby wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę zostały wypłacone na czas i w prawidłowej wysokości.
Do podstawowych zadań Sekcji Płac należy:
• naliczanie wynagrodzeń i stypendiów dla pracowników Uczelni,
• wprowadzanie do systemu danych niezbędnych do sporządzania list płac,
• sporządzanie list płac,
• sporządzanie rocznych kart wynagrodzeń oraz raportów IMIR,
• obsługa ZUS PUE w zakresie pobierania zwolnień lekarskich oraz ewidencja zwolnień lekarskich,
• naliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich, rehabilitacyjnych,
• prowadzenie indywidualnych kart zasiłkowych,
• na wniosek pracowników przygotowanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranych wynagrodzeń,
• bieżąca obsługa programu PŁATNIK w zakresie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz wyrejestrowań z ubezpieczeń, sporządzanie deklaracji, raportów, korekt do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
• przygotowanie przelewów wynikających z list płac, w tym składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych oraz potrąceń,
• sporządzanie druków ZUS ERP-7 oraz zaświadczeń o dochodach,
• sporządzanie sprawozdań,
• sporządzanie deklaracji podatkowych oraz informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osoby fizyczne nie mające w Polsce miejsca zamieszkania (IFT-1/IFT1R),
• zgłaszanie i wyrejestrowywanie studentów i doktorantów do ubezpieczeń zdrowotnych oraz wystawianie zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ubezpieczenia.
Kierownik (bud. A-1, pok. 115) |
Agata Koniuch, agata.koniuch@pwr.edu.pl, tel. 71 320 29 48 |
Ekspert (bud. A-1, pok. 104) |
Ewa Prus, ewa.prus@pwr.edu.pl , tel. 71 320 42 47 |
Wynagrodzenie w ramach stosunku pracy (bud. A-1, pok. 113) |
Ewa Buczko, ewa.buczko@pwr.edu.pl, tel. 71 320 40 62 |
Agnieszka Nowak, agnieszka.nowak@pwr.edu.pl, tel. 71 320 38 10 |
Alicja Musiał, alicja.musial@pwr.edu.pl, tel. 71 320 22 06 |
Magdalena Nowak, magdalena.nowak@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 47 |
Piotr Otrębski, piotr.otrebski@pwr.edu.pl, tel. 71 320 33 15 |
Joanna Paplińska, joanna.paplinska@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 46 |
Jadwiga Sekuradzka, jadwiga.sekuradzka@pwr.edu.pl, tel. 71 320 33 15 |
Magdalena Trzaska, magdalena.trzaska@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 47 |
Iwona Walicka, iwona.walicka@pwr.edu.pl, tel. 71 320 41 46 |
Anna Wójcik, a.wojcik@pwr.edu.pl, tel. 71 320 21 66 |
Kamila Nowak-Gizicka, kamila.nowak-gizicka@pwr.edu.pl, tel. 71 320 28 58 |
PŁATNIK - zgłoszenia do ZUS-u (bud. A-1, pok. 113) |
Ewa Buczko, ewa.buczko@pwr.edu.pl, tel. 71 320 40 62 |
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »